فومنی

گاه نوشته های محمد پور خوش سعادت

فومنی

گاه نوشته های محمد پور خوش سعادت

فومنی

بسم رب الحسین (ع)
ما تدری نفس ماذاتکسب غدا و ما تدری نفس بای ارض تموت
محمد پور خوش سعادت هستم .
در اینجا مقالات و دغدغه هایم را منتشر می کنم
محمد پور خوش سعادت

از آقا زادگان تا مدیر زادگان

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

به نظرم در مباحث مربوط به جامعه شناسی سیاسی ایران و نقش آقازاده ها در اقتصاد و سیاست , می بایست در سطوح پایین تر علاوه بر مبحث آقا زادگان محترم, مبحث مدیر زادگان را هم اضافه نمود. بدین معنی که هرچه از پایتخت فاصله می گیریم این بحث مدیر زادگان جدی تر می شود . هرچند در استانها معمولا آقازادگان حضوری جدی و فعال دارند ولی این نکته را باید در نظر داشت که این قشر دوم از قشر اول در جایگاه پایین تری قرار می گیرد ولی چابکی و فرزی خاص خودش را دارد .
معتقدم که اگر تا دیروز آقازادگان محترم از سر و کول ملت بالا میرفتند و می روند و کسی را یارای مخالفت با این قشر فرهیخته و نخبه نبوده و نیست , امروز این قشر مدیر زادگان است که بیشتر از قشر اول ابتکار عمل را دردست دارد و از سرو کول ملت بالا میروند .
به قول دکتر رفیع پور فساد سرطان اجتماعی است . من معتقدم که اگر این غده با ادبیات نزهت گرایانه و انقلابی و اسلامی ترکیب شود زودتر نفس جامعه را به شماره می اندازد .
۹۳/۰۱/۳۰
محمد پور خوش سعادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">